Thursday 13 October 2011

Terpaksa Menanggung Segala Sakit Yang Sedang Aku Lalui .


Assalamualaikum .

pertama sekali aku ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada Doktor di Hospital Sultanah Aminah pada petang tadi yang bertarikh 13.10.2011 . kerana telah memberitahu segala sakit yang telah aku lalui selama ini . sumpah aku tak tahu langsung yang aku ni rupanya ada sakit . ni lah gara gara degil tak nak ke Check Up tiap bulan . bila pergi tadi . amik kau . segala sakit semua nya aku baru dapat tahu tadi . macam maca lah kan . dah nasib badan . setiap orang akan ada sakit nya juga . tapi tak semua orang dapat sakit yang macam aku lalui sekarang ini kan . nak bagi tahu korang ke tak ek ? bagi tahu je ah . kalau aku simpan pun tak guna juga . lama lama korang akan tahu juga kan . sakit yang aku dapat tahu petang tadi ialah . paru paru paru berair . #gara gara selalu mandi pagi dengan air sejuk ah ni . usus belah kana pecah . #angkara dulu selalu sangat mabuk . ini lah jadi nya kan . lagi 1 ni aku tak pasti . Doktor kata Jantung aku tak stabil . ape maksud Doktor tu ek ? aku pun iye kan aje . tak pe lah . semua tu bukan bahaya mana pun . tak bawa mati pun . kalau nak cakap pasal mati . semua oarang akan mati juga . Redha je ah kan . semua ini adalah ujian dari Allah S.W.T untuk aku . aku terpaksa terima semua dengan hati yang terbukak . semua ujian Mu akan ku tempuhi Ya Allah . aku akan kuat kan semangat ku ini . kalau tak pergi jumpa Doktor petang tadi . comfirm comfirm aku tak tahu segala sakit yang sedang aku lalui kan . nasib baik tak bahaya mana kan . terima kasih banyak banyak kepada Doktor yang memberitahu itu okay . :)

1 comment:

adamyana said...

terima kasih kepada yang membaca blog saya ini okay . :)