Thursday 9 February 2012

Assalamualaikum . :)

hai kawan kawan semua . rindu tak korang dengan aku ? mesti tak kan . hahahahahaha . woooooo . sudah lama tak udate blog ni . ada lah dalam 2,3 bulan kan tak updates blog ni . seriously rindu dengan kawan kawan semua . Syukur Allhamdullilah . buat masa ni semua berjalan dengan baik . hidup pun okay okay sahaja . i have a new life . iaitu Ainn Sazali nama dia . sejak dua menjak ni . ada sahaja yang tak kena . tapi aku bersabar dan bertahan . dengan PLKN nya lagi . aku lari dari PLKN . teruk kan aku ni . hehehehehehehehehe . sampai kan Mak aku cakap Polis apa semua cari aku . padahal tak ada pun . hehehehehehehehe . tak tahu nak cerita apa . huh . aku ada satu cerita pasal aku sorang ni yang dah pindah ke Perak . 




ni dia . yang sebelah aku tu Alloy Bullet dekat facebook nama dia . atau di kenali sebagai Along . dia ni memang the best . layan kepala . samok . gila gila . selalu buat aku happy . tersenyum . tapi apa kan daya . itu semua hanya sekejap sahaja kan kawan . kau dah pun bergerak ke Perak . duduk sana terus . kita baru sahaja nak rapat rapat . tiba masa kau pula nak pindah . kenapa lah cepat sangat kau pindah kan . pindah jauh pulak tu . sampai ke Perak . pindah dekat area area Johor Bahru boleh lah terima lagi . hurmmm




huh . ni last day kita kan . pada 09.02.2012 . Jam 5.30 pagi . aku dengan Alloy Bullet dekat Cyber Cafe . si Amirul Shafiq dekat Segamat . weeeeeeeeeee happy je kan muka masing masing . tapi dalam hati masing masing . semua tengah bersedih . time ni juga lah aku nampak air mata si Alloy Bullet dah nak jatuh . tapi bila aku tengok . dia terus cakap . dia menguap . then air mata jatuh . aku tak cakap apa apa pun kan . Along . aku sentiasa ingat dekat kau broo . kau memang terbaik bagi aku . you are the best . jaga diri kau bila dekat tempat orang tu okay . jangan nak buat hal okay . i'm gonna miss you bro . :'\

No comments: